Spletno komuniciranje

Novi mediji omogočajo, da skupine identificiramo in z njimi vzpostavimo dvo- in večsmerno komunikacijo. Pri spletnem komuniciranju izstopajo individualen pristop, dvosmerna komunikacija ter takojšnja povratna informacija. Ključno vlogo ima pravilna izbira komunikacijskih kanalov in vključevanje uporabnikov v komunikacijske aktivnosti podjetja.

Tega se dobro zavedamo, zato s pravočasnim usmerjanjem komunikacije ter transparentnim podajanjem komentarjev gradimo skupnosti uporabnikov, ki so nam naklonjene. Spletno komuniciranje s pridom uporabljamo, bodisi za krizno komuniciranje bodisi za podporo prodaji, ali pa zgolj za nadzorovanje svojega ugleda.

  • Kreiranje blogov, spremljanje blogosfere
  • Kreiranje in vključevanje v socialna omrežja
  • Aktivno spremljanje forumov





 

fit media d.o.o, kidričeva cesta 25, si-3000 celje
t: +386 (0)3 42 66 700, e: info(at)fitmedia.si, SI 89052790

fit media 2010 - 2011