Monografija ohranja svoj pomen in namen

Monografije imajo v naši tri desetletja dolgi kreativni praksi posebno mesto. Vsaka zase – pa naj bo to monografija ob obletnici podjetja, institucije ali promocijska monografija mesta oziroma občine – ima za nas poseben čar, zato se je lotevamo z unikatnim žarom. Kako atraktivno v besedi in sliki zajeti identiteto, obraz, dosežke, vizijo …?

več …

Potrebno si je zastaviti jasne cilje

Politični analitik Črt Poglajen se je z direktorico podjetja Fit media in odgovorno urednico Zelene Slovenije mag. Vaneso Čanji, ki je strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij, pogovarjal o komunikacijah in odnosih med zaposlenimi, o trajnostnem razvoju, trajnostni blagovni znamki, dostojnem delu in ekologiji v 4. industrijski revoluciji.

več …
Strategija razogljičenja

Interna cena ogljika kot učinkovit instrument razogljičenja

Evropski in nacionalni cilji za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov, rabo energije iz obnovljivih virov in energijsko učinkovitost do leta 2030 so določeni, zato se bo razprava vse bolj odmikala od pretehtavanja, ali so ti cilji preveč ali premalo ambiciozni, h konkretnim vprašanjem, kdo in kako bo te cilje dosegel. Evropski dokumenti poudarjajo, da bodo potrebna nenehna in skupna prizadevanja.
več …

Skrit potencial partnerstva okoljevarstva in komunikacij

Kot svetovalci s področja trajnostnega razvoja pri pripravi politik trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti, akcijskih načrtov, trajnostnih poročil ipd. sodelujemo predvsem z dvema profiloma sodelavcev – s strokovnjaki s področja varstva okolja in komunikatorji (odnosi z javnostmi, marketing).več …

Vse na enem mestu

V času visokega informacijskega onesnaževanja nam je ogromno informacij, ki nam pridejo naproti, odveč. Selekcija postaja vse večja. Pri svojem delu (tudi osebnem življenju) se moramo večkrat vprašati, kakšno vrednost mi določena informacija prinaša. Je zame zgolj navlaka (kot 26. pulover v moji omari), ali pa je nekaj, kar ima zame vrednost.več …

Individualizem in / ali sokreacija

Ambiciozna podjetja želijo visoko motivirane zaposlene. Kakopak, saj je jakost motorja zaposlenih v neposredni korelaciji s hitrostjo gibanja podjetja. Pa je vedno čisto tako? Je, če je smer enotna.več …

Samo začeti je treba!

Trajnostni razvoj – to je prevladujoča tema mojih sestankov. Podjetja, katera sem osebno obiskala v zadnjih nekaj letih (okoli sto jih je), so mi zmeraj z zanimanjem prisluhnila. Ni pravila, kdo sedi na drugi strani mize. Pogosto odgovorna oseba s področja varstva okolja, menedžer kakovosti, odgovorna oseba za razvoj poslovnih modelov, strateško komuniciranje, marketing … Tu in tam imam predstavitev na upravi.več …

Veš, Celje, krasen občutek

Ivan Cankar vabi v Celje na skodelico kave. Seveda ne le na tisto sredo, 9. maja, na dan pred njegovim rojstnim dnevom, pač pa že prej. Vendar v sredo še najbolj. Z žarom, ki je na vsaki strani njegove knjige ljubezni, s katero vabi domovino, da jo odpre in da vidi, kdo ji je pravičen sin …več …