Nevromarketing in trajnostni razvoj

Vse raziskave, domače, evropske in globalne, kažejo, da je povpraševanje po trajnostni ponudbi v porastu. Milenijci vedno bolj trdijo, da si želijo blagovnih znamk, ki upoštevajo namen in trajnost. Raziskave kažejo, da nekatere kategorije izdelkov s trditvami o trajnosti dosegajo dvakrat večjo rast od tradicionalnih izdelkov. 65 % anketiranih potrošnikov odgovarja, da želi kupiti trajnostno usmerjene blagovne znamke, vendar jih dejansko kupi le približno 26 %, kar kaže na veliko razliko med trditvami in dejanji. Kako jih spodbuditi, da iz besed preidejo k dejanjem?

več …

Koraki do trajnostne preobrazbe nabavne verige

Nabavne verige so bile v času pandemije v središču pozornosti, saj so na marsikaterem delu razpadale na koščke. V teh okoliščinah se je še jasneje pokazal trend, ki poudarja trajnostno upravljanje nabavnih verig. Tudi najnovejše raziskave, objavljene letos in lani, nedvoumno kažejo, da podjetja, ki najuspešneje upravljajo trajnost svojih nabavnih verig, ustvarjajo konkurenčno prednost, nižajo stroške ter višajo donosnost in ugled. Vse več direktorjev velikih in uspešnih podjetij poudarja, da brez trajnostne nabave ne morejo resnično upravljati trajnostnega razvoja podjetja.

več …

Monografija ohranja svoj pomen in namen

Monografije imajo v naši tri desetletja dolgi kreativni praksi posebno mesto. Vsaka zase – pa naj bo to monografija ob obletnici podjetja, institucije ali promocijska monografija mesta oziroma občine – ima za nas poseben čar, zato se je lotevamo z unikatnim žarom. Kako atraktivno v besedi in sliki zajeti identiteto, obraz, dosežke, vizijo …?

več …

Potrebno si je zastaviti jasne cilje

Politični analitik Črt Poglajen se je z direktorico podjetja Fit media in odgovorno urednico Zelene Slovenije mag. Vaneso Čanji, ki je strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komunikacij, pogovarjal o komunikacijah in odnosih med zaposlenimi, o trajnostnem razvoju, trajnostni blagovni znamki, dostojnem delu in ekologiji v 4. industrijski revoluciji.

več …
Strategija razogljičenja

Interna cena ogljika kot učinkovit instrument razogljičenja

Evropski in nacionalni cilji za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov, rabo energije iz obnovljivih virov in energijsko učinkovitost do leta 2030 so določeni, zato se bo razprava vse bolj odmikala od pretehtavanja, ali so ti cilji preveč ali premalo ambiciozni, h konkretnim vprašanjem, kdo in kako bo te cilje dosegel. Evropski dokumenti poudarjajo, da bodo potrebna nenehna in skupna prizadevanja.
več …

Skrit potencial partnerstva okoljevarstva in komunikacij

Kot svetovalci s področja trajnostnega razvoja pri pripravi politik trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti, akcijskih načrtov, trajnostnih poročil ipd. sodelujemo predvsem z dvema profiloma sodelavcev – s strokovnjaki s področja varstva okolja in komunikatorji (odnosi z javnostmi, marketing).več …

Vse na enem mestu

V času visokega informacijskega onesnaževanja nam je ogromno informacij, ki nam pridejo naproti, odveč. Selekcija postaja vse večja. Pri svojem delu (tudi osebnem življenju) se moramo večkrat vprašati, kakšno vrednost mi določena informacija prinaša. Je zame zgolj navlaka (kot 26. pulover v moji omari), ali pa je nekaj, kar ima zame vrednost.več …